You are Visitor Number

Free Web Counters
Since September 2008

Friday, May 15, 2009

Selamat Hari Guru



Tanggal 16 Mei setiap tahun menjadi kebanggan buat semua mereka yang bergelar guru. Pengorbanan yang tidak mengenal masa serta selaut ilmu yang dicurahkannya mendidik anak bangsa menjadi manusia yang berakal. Taati dan hormatilah, kenangilah dan doakanlah mereka semoga hidup akan menjadi berkat. Ya Allah, sejahteralah buat semua guru-guru kami dari mula mengenal ABC. Alif Ba Ta hingga ke saat ini. Amin Ya Rabb.

Kepada semua guru-guru di Maahad Al-Aziz (MAA) khasnya,kami anak- anak didikmu mengucapkan ribuan malah jutaan terima kasih kerna telah mendidik kami sehingga menjadi kami yang sekarang.Segala jasa dan pengorbananmu menjadi azimat untuk kami teruskan cita-cita kami.

Kepada mantan pengetua MAA,Al-Fadhil Ust Mohd Nizar Bin Zakaria.Terima kasih kerna telah menjadi pengetua kami,mendidik kami tanpa kenal erti jemu,tanpa kenal erti lelah sepanjang dikau mendidik kami.Dikaulah bapa kami,tempat kami bermanja.Terima kasih atas didikan yang dikau berikan sehinngga menjadikan kami seperti apa yang kami kecapi kini.Terima kasih

Buat guru-guru,terima kasih...Kami sayang anda semua.

-kredit to www.hariridaud.wordpress.com-

No comments: