You are Visitor Number

Free Web Counters
Since September 2008

Sunday, March 22, 2009

Any Idea??

Assalamualaikum  diucapkan kepada semua rakyat Aziziah.Diharapkan anda semua dalam sihat dan "sihat" selalu.Alhamdulillah,hari ni baru ada peluang nak update blog.Minta maaf ye sebab lewat sikit update blog alumni ni.Baru je habis final exam ni.
Alhamdulillah..
Dapat juga saya mengupdate sesuatau untuk santapan mata semua rakyat Aziziah semua setelah sekian lama anda semua menunggu tuan baru update blog.Hahaha....
Baik..!!(stail ust nizar)Hari ni dapat gak saya update gambar baru sekolah yang kita amat-amat sayang.Dah cantik kan?Takdela macam zaman abg bob,abg azri semua tu...Paham-pahamla kan?Hahahaha(Ust jangan marah ye?Sayang ust...)
Baiklah,bila tengok-tengok,jenguk-jenguk kat chat box kat bawah tu rupanya adala sorang mamat tu suruh buat mesyuarat agung alumni Maahad Al-Aziz buat kali pertama.Hmm...Bagus cadangan tu.Boleh bawak masuk parlimen isu ni.Hehehe..Isu dan idea yang baik.Tapi ada sape-sape yang sudi membantu saya?Hahaha..Kalau ada yang sudi,kecik tapak tangan padang golf saya tadahkan.
Sebenarnya saya memerlukan idea-idea yang bernas lagi bijaksana untuk membantu menaikkan nama alumni secara tidak langsung membantu MAA itu sendiri menjadi lebih berkualiti bukan berkuali.
Jika ada diantara di kalangan kita yang mempunyai idea mencurah-curah sila kemukan pada saya.takkan la tiap tahun asyik reunion je kan?Mestila kita nak sesuatu yang best.tengokla rehlah yang kurang memuaskan dulu tu.Teringin juga nak buat sesuatu yang grand kan?
Jadi saya meminta jasa baik anda semua rakyat Aziziah supaya kalau ada idea-idea bernas lagi bermutu tinggi sila kemukakan kepada saya melalui emel atau SMS je.Emel saya
aku_mior@yahoo.com
imranulkhalis@gmail.com
017-5488820/013-4444285
Untuk emel,hantar je macam biasa.Dan untuk SMS,sila taip afundi Mior dan hantar ke 32728.Hahaha!!
Janganla amek hati ye?
Jadi kalau ada apa-apa sila informkan kepada saya ye?
Wallahu'alam
Assalamualaikum.

No comments: